Catching fire

Jag har lagt Eragon åt sidan, jag menar jag hade bara kommit ett par sidor så det skadar väll inte. Istället läser jag "Catching fire" - andra delen i The Hunger Games. Jag fick gå i 3-4 butiker innan jag hittade den på engelska. Först gick jag till den stora på hötorget, där fanns den inte. Då gick jag till bok-skotten som ligger mittemot. Gissa... Då gick jag till den andra mindre akademibokhandeln på hötorget. Den var vattenskadad så man kom inte ens in. Då gick jag till the pocket shop där jag hittade den, at last!



Jaaa... mitt skrivbord är ganska stökit.



P.s: Spara er besväret att gå och leta efter gratis grejer på T-centralen, jag kollade noga men kunnde inte hitta nått. Ni vet kvinnodagen och allt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! Kan inte du nån dag lägga ut en dagens outfit? :)

2010-03-08 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0