Grattis F + Paus

Japp jag har tagit en liten blogg paus. Freddi fyllde år idag :) Min tur på söndag!!!! =D  längtar sååååååååååå... Vi var på resturant idag, grekiska kolgrillsbaren. Jag åt en mix av bläckfisksringar och grönsaks-spett med pommes frites. Med efterrätt av bananasplitt.

 För nån dag sen såg jag på spotify att Avril Lavinges låt girlfriend har översatts till tiotals andra språk än engelska. T.ex: Spanska, Japanska, Mandarin, Portugisiska och franska. ^^ Lyssnade lite på dem men fattade inget´. Hikki-happa-nivi-nicki-to lät det typ som på mandarin, lr nått.
Japp och glöm nu inte att My b-day is commin up. Söndag good people.

 Angående eurovision tycker jag att det var synd att vi inte lyckades kvala in til final. Jag håller dock på Tysklands satellite för den äger.

Sleepover Right NOW!!!

Haj bloggen! jag vet att det har var länge sen men insperationen har rymmt. Just nu är jag hemma hos Tova och skriver ett snabbt inlägg. Vi ska ha sleepover med amina hanna och lovisa. (i know jag sitter här och geekar = skriver ett inlägg menmen). Vi var på muffins fabriken igen för några dar sen! Awesome. Ok, hej då!!

29:-

Okej det skummaste ever hände nyss: jag cik net rill gina för att köpa den snyggaklänningen jag såg igår på Ginatricot.

kassörskan: det blir 29:-
Jag tror jag hört fel att hon sa 129:- , på lappen står det 249:- 99:-.
Jag: kostar den inte 100?
jag har bara med mig en hundralapp.
kassörskan: Nej nu kostar allt 29:- det är väll bra!
Jag: Ja. (smile☺)
Sen går jag och letar efter fler kläder. kommer tillbaka till en annan kassörska med ett par tights men då får jag betala fullt pris (59:-)

men awsome kassörska asså!


RSS 2.0