10 days forward

jag vet, jag vet. Jag har inte bloggat på läääänge. Men nu ska ni få höra lite:

Midsommar

 Jag kom nyss hem får båten - vi firade midsommar på Jolpen. Vi sov i huset på midsommar afton, vi dygnade det är ju tradition. Jag, F, Salsa, Johanna och Jessica höll i fem-kampen. Vi försökte ha lite andra grenar i år och det blev stövvelkastning, pilbåge, kolasnöreleken, smak med förbundna ögon och boule. Jag skötte pilbåge-grenen. det gick väll bra. Igår åkte vi med jollen till svartsö. Sa jag att vi hade gäster med oss? Familjen Fredriksson-Bos var med på båten. De följde åxå med. Vi köpte glass (De har slutat sälja kul-glass!!!!!!! men börjat sälja ben & jerry:/ ) men på vägen hem så började det regna som fan!!! det haglade till-och-med! hagelbollar stora som ärtor!! När vi kom hem var vi dygnblöta så vi myste upp till en film.

La future

Imorrn åker vi till tyskland i 10 dagar. Det sla bli kul! jag lägntar redan. F tjatar jätte mycket på att jag ska packa nu så jag får väll göra det nu.


RSS 2.0