Hej och Hej då!

Hej igen! Nu är jag tillbaks från Tyskland :D

 Det var Hett där nere, med stort H. +38 grader asså! Vi shoppade (mest jag och mkt) Köpte en parfym jag velat ha länge nämligen Amour Amour, jag köpte den vandliga för den var 300 spänn billagare där än här. Mina favoriter i Amour Amour serien är Delight, Sunrise och Elexir passion men det var inte dem det var rea på. jag köpte också mycket kläder, min favoritbutik ligger ju där nere "Forever 18" och en annan bra "NewYorker" sååååå... Någonsin hört talas om Micci-style? Nu har ni det ;) Det är min stil! Vet ni hur jag klär mig så vet ni vad det innebär (vilket inte jag kan skriva här för jag vet inte så bra själv :S ) och De affärerna passar utmärkt in i micci-stylen. Vi badade mycket och det betyder att jag har som ett puls blivit brun :D Jag läste 5 böcker där nere: Burned, Vargbröder - 6: Vålnadernas berg och Vampire academy 1 - 3 på eng. Och om ni inte har fattat det än så är VA min favvo-bokserie bäst av alla, Nr 1, ingen är bättre Comprendo? Yeeezzz...

Men hejdå! Imorrn åker jag ut med båten i 5 veckor och kommer inte få nån tid att blogga


RSS 2.0