gympaaa - mobilinlägg = tumme ner

idag utanför träslöjden försökte jag skriva ett inlägg... ni ser ju hur det gick - jag kunde inte backa så klickade jag på fel knapp så blev det kvar där. men jag ska kanske fortsätta där jag slutade. Alltså vi hade vollyboll och ur högtalarna kom dendär musiken man har höt nästan varje gympalektion sedan ettan. Jag sjöng med i mitt huvud - jag tycker inte om låtarna med det blir ju så automatiskt. När det var ca 15 minuter kvar på lektionen frågade
Minna-Sofia om vi ville hjälpa henne med en video som hon skulle visa upp för sin lärare (obsrvera! jag sa SIN inte SINA en enda person skulle se den). Hon pluggar ju till att bli idrottslärare. Det var jätte få som ville hjälpa henne - typ ingen i vår "grupp" ville hjälpa henne till bättre slutbetyg. Jag förstår inte det, det är verkligen inte deras stil! Jag var med iaf. Måste dunsta - vi ses!

Kommentarer
Postat av: Frida

vad menar du med "vår" grupp? Dett fattar jag inte :P

2010-01-15 @ 19:27:09
URL: http://justfriidaa.blogg.se/
Postat av: Amina

jag ville in vara med för att:



ett: jag tyckte int det var kul första gången vi gjorde det

två: ville int bli filmad

tre: det var ju inget måste om att vara med...



=)

2010-01-19 @ 19:27:43
URL: http://llillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0