Nutella♥Aktivitetsdag

Idag till frukost åt jag en nutellamacka! Underbart! Nutella är ju gjort på hasselnötter och jag är nötalergiker men det gick galant! Och för några veckor sedan åt jag mandelmassa i semler, men juste det mådde jag ju dålit av :-(
Idag hade vi aktivitetsdag. Jag och några andra frivilliga var kvar i skolan och gjorde NO-film om densitet. Man behövde intyg för att få vara med på film och det hade inte jag. Så jag mezzade pappa. Han ringde mig når vi gick i genom. Sen ringde mamma. Hon hade vart på nån hälsokoll så hon åkte förbi skolan och lämnade ett intyg. Frida och Amina fick uppgiften att komma på storyn. Det gick välldit snabbt för dem att förvandla person 1 till "jag" och person 2 till "Du" så de fick huvudrollerna direkt vi andra hade ingen changs. Trots allt slit med intyget fick jag bara vara me i en scen :(    Men vi hade kul iaf. Och tackvare Frida och Nesrin har jag fortfarande fastnat i "Mandariiin och clementiiin?" Har en viedo men får inte lägga upp den.

Edit1:
Ja, jag vet att Tove sade att om man hade nått emot att ni skulle vara så skulle men säga till, men man KAN ju inte svara nej på en sådan fråga! Det skule bara complicera allting och vara taskit mot er. Alla skulle bara ha suckat, det skulle ha tagit en massa extra tid och vi blev ju ändå inte klara den dagen såå... Dessutom skulle ni säkert ha fått dem ändå så, why resist? lixom. Jag vet att jag kunde ha tagit den där scenen med kubikcentimeterna men jag förstod allvarligt inte riktit vad den var tillför så jag trodde att någon som fattade skulle förklara bättre.

Edit2: asså ledsen om jag sårade er, själv tycker jag inte detta var så taskit. Jag tycker däremot det är taskit av dig, Frida, att dra in Lollo i detta, nu blir ju jag ledsen på henne att hon pratar så om mig till dig, jo det är sannt men jag frågade mest för det komma till mitt huvud när du inte var i närheten. Säg till om jag ska radera inlägget/biten om det, men skadan är väll redan skedd antar jag. Meningen var ju aldrig att såra er. Jag tror inte nån sklle palla skriva dit en till roll bara för att få in fler människor i den, det var ju en NO-film inte nått annat.

Kommentarer
Postat av: Amina

micaela nu tycker jag att du är lite orättvis!

Vi hade en ide bara om hur det skulle börja, och vi skulle inte skriva HELA storyn!! Vi skrev en början

och det blev vi som fick göra den. Så var det ju typ med dom andra oxå. Och du kunde ju ha varit med i två scener men du ville int vara med i den där med kubik centimeter grejjen! Och om du inte var nöjd skulle du ju ha sagt det... Dom fråga ju om allt va ok för alla!?



2010-02-10 @ 21:31:14
URL: http://llillamig.blogg.se/
Postat av: Frida

Inte för att såra dig, mne jag har en fråga: Tove frågade ju om det var okej att vi skulle bli som "huvudpersonerna" och om du nu ville vara en av dom så kunde du väl ha sagt något eller? För jag känner mig lite sårad av det du skrev. Men det går väl över :P Skulle gärna vilja ha ett svar på det om du inte blir för arg på mig :/

2010-02-10 @ 21:38:58
URL: http://justfriidaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Du kan gärna fråga mig om jag är arg istället för Lollo. Jag är inte arg, mest sårad att du skyller på oss ändå att du vet vad som hände. det gör oss att se dumma ut. Du kan väl säga det där till oss istället för att alla behöver veta det... Är faktiskt väldigt sårad nu... :(

2010-02-12 @ 18:01:57
URL: http://justfriidaa.blogg.se/
Postat av: Amina

alltså, tror du att vi fattade mkt i början av dan???? Svar nej. Men när dagen var klarså fattade jag ändå vad det handlade om! Och hur kan du veta att vi ändp skulle fåttdom där rollerna. Man ska ju vara ärlig o säga vad man villoch inte vill! OM du ville ha en störe roll kunde du gott fram ENSILLKT til Tove och säag att du int var nöjdoch int skylla på oss!!

2010-02-15 @ 21:21:10
URL: http://llillamig.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-22 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0