Gigantiskt kurragömma på IKEA!

The dream came true, japp idag möttes ca 100 människor vid ingången i kungenskurva. Alla hade vi tomteluvor på oss. Första rundan gömde jag mig i en dusch. Jag hittades efter ett tag. Salsa å Cleo blev hittade före mig. Freddi och Britta hittades inte den gången. Nästa omgång gömde jag mig under ett skrivbord. Freddi, Britta, Cleo och Salsa blev hittade. När det var fem minuter kvar tills stopptiden (man kan ju inte sitta där i en evighet) (stopptiden var efter 30 min) så började jag gå mot ingången (Efter att ha suttit i den ställningen hade jag jätte ont i min rumpa). I rulltrappan mötte jag en som letar. Han hittade mig i rulltrappan, skillat -.- Sen åt vi lunch och efter det gick vi hem. Det var jätte roligt, jag kommer typ komma ihåg dethär i resten av mitt liv! Det var svårt att ta bilder men här är en:



Igårkväll tittade jag på typ 2 filmer. Jag såg The Others, en rekomendation från Hanna. Den var jätte bra, uppbyggd lite på samma sätt som The Uninvited - en annnan bra film. Nicole Kidman var med i den =D  ... Efter det såg jag Instängd eller The Decent. För fan vad den var läskig! Tycker man om att bli skraj är den en rekomendation. Jag fick hjärtklappning minst tre gånger. En gång tänke jag "Det är en där, jag svär en är där men ni måste gå dit ändå. Det är en där jag vet det, när den hoppar fram kommer jag skrika: jag visste de- "'AAAAH, JAG VISSTE DET!!!!!!!!". Jag måste ha väckt halva huset. Slutet var jätte bra men i mitten blev det lite för mycket och för självklart. Alexandra har utnämmt den till sin favoritfilm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0