BOKREA!

Idag började bokrean så jag, Tova, Hanna och Lovisa gick till Akademibokhandeln, det stora, på Hötorget. Jag köpte Vampire Academy serien på engelska (4 böcker) vi gick också till en bokaffär tvärs över gatan som också hade bokrea där jag köpte Vargbröder - Havets fångar och Jagad av klanerna som fattades i min bokhylla (ugh, sådant är sååååå irriterande!) det blev 500kr för 6 böcker, ganska billigt eh? Sen blev det chailatte =) Lunchen var fylld med elefantvitsar XD När jag kom hem så trodde jag att jag var pank men så kom jag ihåg att jag har en reservplånbok. Jag tittade i den och hittade ca 850 undansparade kr som jag tänker bränna på böcker! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0