Bokrea-shopping nr 2!

Idag var jag Amina Frida och Louise och handlade på bokrean, jag får inte nog! Jag köpte 9 böcker för jag hade mycket mer pengar än igår. Japp nio! Jag köpte Marked och Untamed i House of night serien för de saknades i min bokhylla. Jag köpte Skämmarens dotter och Skämmartecknet för de saknades också i min samling (de var så billiga :P). Jag köpte The Hunger Games (tjejen på omslaget) för det har varigt så mycket prat om den på sistonne så jag blev sugen att köpa den. Jag köpte Brisingr, den har jag inte läst än. Jag köpte Vampire Daries, ettan bara, vill se om jag tycker om dem. Jag köpte Korpens Port för den saknas i min samling, Dödens fält fattas också men den såg jag ingen stans. Jag köpte The Tales of Beedle the Bard, bekant? det borde den vara för alla Harry potter-läsare för de är med i sjuan. Där finns alla trollkarsklassiker som snövit och rödluvan fast The wisard and the hopping pot och the tale of the three Broters m.m  Någon som vet när bokrean slutar? var en ängel och tala om det i så fall ♥

Jag tog bilden i all hast så kvaliten blev sämst jag vet.
Om ni undrar så betalar mamma alla böcker på engelska det är så jag har råd med så många ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0