Alla ♥-dag + mera

Ledsen att jag inte har bloggat på länge, jag var fb-beronende förut och simsberoende så jag har inte satt på datorn sen i fredags. Lyssnar på Cry av Rihanna på Spotify.

Fredag: Tittade på "the ugly truth" askul! rekomenderasas absolut, försök dock att inte se den med föräldrar om ni ogillar att de har/pratar om sex i filmer. Shoppade lite.

lördag: Åkte till pappas mormar som är 92 år. Träffade farmor och faster Anette. Åt fikabröd. tittade på melodifestivalen på kvällen, röstade på Erik Saade (för att han var så söt!)

Söndag / alla ♥-dag / valentines day: Efter några timmars diskution om vad vi skulle baka kom vi fram till att vi skulle baka en sockerkaka. Vi gjorde en skojjig matvideo som vi ska klippa, jag lägger väll upp den här åxå. Jag smälte choklad och hällde äver och sen hällde jag strössel på. Till sockerkakan (egentligen tvärtom) tittade vi på -chocolat ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jätte bra, Johnny Depp e assnygg i deeen!!!!!!! Jag åt chocolat till chocolat ^^

Idag: Pratde lite mad Anna nu på kvällen men hon har friidrott så vi var tvugna att avsluta tidigare än vanligt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hejdu ! :)

allt bra med dig? :)

2010-02-15 @ 20:28:27
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0