Spanien <3333333333

I'M BACK!!!! Missed me??? Hihi! Det finns så mycket at säga att jag inte kommer på någon ting. Få se här... de hade calippo shots och calippo lime och calippo jordgubb bl.a  . När vi var på gibraltar (england men vi var bara där i en dag) så blev Maxis glass blev stulen av en apa, det går vilda (tama) apor omkring där. Och en ap-baby poserade, han bytte ställning varje gång han hörde ett kamera klick, Work it! Nån trodde att han var full. En apa hoppade in i en annans bil (läskit???) de satte sig på ryggen på människor och böjde vår antenn. När man åkte där ifrån var glasrutorna fulla med avtryck av aphänder & fötter. Vi var på stranden och picasso muséet. Vi åkte med familjen Hansson om jag inte har sagt det än. På Börjes födelse dag åkte vi till kapellet där Carola och han gifte sig och gick på resturang.

Så här bodde vi i spanien. Höj ljudet för jag berättar medans jag går. Ledsen för att den blev skakig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0