Saker kommer fram tillslut.

Saker har faktist en tendens att komma fram tillslut. Jag letade igenom en ryggsäck för att jag skulle fylla den med matsäck igår ocg gissa vad jag hittade! Två försvunna DS-spel ett AnimalCrossing och ett SuperPrincessPeach. De har jag saknat jätte länge, så länge att jag hade gått och köpt ett nytt AnimalCrossing. Så nu har jag två AnimalCrssing, Salsa har ett och Freddi har ett. Jag vill inte riktit ge bort det ena, det vore ett sånt slöseri med pengar men jag vil ju inte sälja det heller... Jag vet vilket jag vill behålla, det är klart... Jag är öppen för föslag hjälp mig gjärna ur det här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid ge bort det i pressent till någon du vet har ett Ds. Om du har kavr förpackningen Azzå.

2009-09-29 @ 13:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0