Om jag fick radera en sak…

Pappa vill att jag ska öva min Tyska (pappa är halvtysk och har pratat tyska med mig sen jag föddes för er som inte visste det) så han har köpt in massor av filmer som är dubbade till tyska. Bl.a Twilight och what happend in vegas? m.m  Det är problemet med att vara mellersta barnet, det känns som att mina föräldrar inte känner mig ibland, pappa av alla människor borde väll veta hur mycket jag avskyr dubbad film, jag menar jag klarar ju inte ens att titta på animerade filmer på svenska. Allvarligt ifall jag fick radera någonting från vår jord (ifall man inte fick ta något jätte stort altså, får man det skulle det väl vara krig eller obesvarad kärlek eller nått) skulle det vara dubbad film, eller det hemska ögonblicket då man står vid ett stort ävergångställe fullt med fok och ingen ens har tryckt på knappen… Det är störande! När det händer försöker jag få ögonkontakt med så många som möjligt och sedan med stora  rörelser demonstrera hur man går fram till knappen och trycker på den, efter det psykar jag dem tills alla har gått över och kommit utom synhåll, men det hör inte hit. Okej, trots at klockan är 00:41 ska jag sätta på What happend in vegas på tyska. (jag ska göra min ”läxa”  som en duktig flicka och förhoppningsvis somnar jag framför filmen… men det händer nog inte för jag har presic tryckt i mig fyra fantor, en cola och en godispåse så jag är lite hyper just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0