Love twilight Hate twilight!

Vad i hela världen ser folk i twilight filmen den är sämst!!!!!! jag älskar böckerna verkligen men filmen är sämst! Man måste ha läst boken för att förstå filmen. Som när hon går in i biologisalen, då ser det ut som om han tycker att hon stinker! Eller när han ställer sig i solljuset, det ser ut som om han var svettig! Kunde de inte ens ha ansträngt sig med att för söka få dem att likna personerna i filmen? som tillexempel att färga hans hår rött?! de kunde ha hittat en bättre skådespelare för alice, hon ser drömmande ut genom hela filmen, typ som loony lovegood (ur harry potter)! I böckerna beskrivs hon som sprallig. Det är tusen saker mer som är fel med den filmen men jag hade tänkt sätta på twilight nu (en till läxa, jag skulle inte direkt göra det frivilligt,) eller ”Biss zum Morgengrauen”  som den heter på tyska… Eller jag kanske ska ta en promenad först? jo jag gör så tar en promenad och sätter på den sedan (*suck). (har folk verkligen inte fattat att twilight är en bok man inte kan göra en film av!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0