Kliiga röda äppelfläckar.

Jag har läst ut "Genom dina ögon" och ska påbörja "Blind måne" som är den fjärde delen i serien "Trollrunor" som jag läser , den är inte så bra men jag överlever nog. Mormor och Göran ska komma på middag senare. Idag har det allstå inte hänt så mycket. Jo, förresten vi var hos Morf och Guns ett litet tag, de hade bakat en äppelpaj och glömt att jag är alärgisk mot äpplen (Det är problemet med att vara mellersta barnet alla glömmer bort sådant) Men jag åt ändå och jag lider igenom mitt straff just nu med kliiga röda fläckar i fejset. Ja det var väl allt för idag.
"Genom dina ögon" var jätte bra förresten jag grät i de sista 1 och ½ timmarna. Men "twilight"var fortfarande bättre av Stephenie Meyers böcker. Den här kommer väl på fjärde-femteplats av alla mina favoritböcker.
Nu kommer mormor och Göran och hundarna måste gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0