Igår

Förlåt för att jag inte han skriva något igår jag hade fullt upp. Morgonen började med att jag och Salsa hade ett mini-tandkräms-krig vilket slutade med att jag fick gå och byta om. Sedan när jag var på väg till tunnelbanan kom jag på att jag hade tagit på mig fel skor. på idrattsdagen började vi med löpning. Vi skulle springa 3 kilometer. Jag gick nästan hela sista biten och kom trea bakifrån=( Efter det åt vi lunch jag hade med mig pankakor och en saft som luktade nästan som vin. Sen gick vi till eriksdalsbadhus och där hade vi jätte kul. Vi åkte ruchbana och lekte lite burken m.m Jag och lovisa skulle kolla ifall vi kunde nudda botten (det kunde vi) och när jag kom upp fick jag kramp men den varade bara i något ögonblick. Detta uppehöll oss så vi märkte inte att alla andra hade börjat med simtestet. Vi kom lite sent men det gick bra. Sedan bubblade vi bubbelpool och åkte ber ruchkana och bastade. Sedan åkte vi hem och och jag klev av vid fridhemsplan och gick direkt till vestermalmsgallerian, till parfymeriet och köpte ”Naomi Campbell natural spray” och sedan gick jag till akademibokhandeln och köpte ”genom dina ögon” av Stephenie Meyer. Jag gick hem och sedan åkte jag och min bästis Anna till en provapåomgong på klättercentret i solna. Vi hade jätte roligt mest för att vi var så flummiga. Varje gång jag sa ”lycka till” fick hon kramp. Spookie! Sen gick jag hem kollade på the mentalist, åt middag  och åt glass. Gosan kom hem igår kväll också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0