Hemma hos miss Marple!

Efter skolan mötte jag min faster, tillsmamans med Salsa och Freddi, på s:t eriksplan och därifrån gick vi till "Classic tea room". Där inne var det precis som hema hos miss Marple vi gick och satte oss och bestälde varsin deluxmeny! Jag tog teét Roibus (stavning*) Salsa tog Jasmin-te Freddi tog Erly Gray (stavning jag vet) och Faster Annette tog något jag inte kommer ihåg. Kyparen hade typ världens sämsta minne vi bad honnom hämte mer, jag tror det hette clottage cream, men han glömde det fem minuter senare frågade vi igen men han glömde då också så vi struntade i det och gick på tårtan istället... Jag tror jag aldrig har varigt så mätt som när jag gick där ifrån, men det har jag, i spanien men det är en annan historia...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0