frånvarolapp

Jag förstår inte varända gång vi får frånvaro lappar har jag alltid minst en lektions ogiltig frånvaro, men jag är alltid i tid ofta står jag och väntar i tio minuter för att lektionen ska börja! mamma och pappa printade nog ut den fär lappen från internet för den låg bara plötsligt på min dator. Det är ju lärarnas fel att de inte har ”bockat av” mig knappast mitt! Katten har inte kommit tillbaks och mamma och pappa har gett mig pengar till parfym och bok. Så jag var nere och skulle köpa parfymen men mia insisterade på att jag skulle sova på saken fast jag redan hade bestämmt mig (Mia följde med mig, altså min moster Marie hon skulle nämligen åt samma håll). Sen skulle jag köpa bok men de hade stängt, sen skulle jag köpa mjölk så jag gick in på Lidl. Där irrade jag om kring i typ tjugo minuter men de hade slut. Då gick jag till morris livs och köpte mjölk. När jag kom hem hade mamma redan köpt mjölk och då blev jag lite sur.

Imorgon är det idrottsdag, vi ska simma och springa, efter det tänker jag köpa min parfym och boken och efter det ska jag gå på provapåklättring med min bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0