en katt, en parfym, en bok och ett mjölkpaket

Har precis kivats med mina föräldrar för att de säger att de inte tänker ge mig pengar för att köpa en parfym (eller ”åh du toalett” som de kallar det”  ((?))   )  och en ny bok (genom dina ögon) men tycker att jag ska gå och köpa mjölk. men de ändrar sig säkert efter maten. Jag kom nyss hem från skolan, jag hade tyska hemspråk som sista lektion vilket innebär en promenat till och från adolf-fredriks musikskola. Jag har haft ont i halsen idag och jag hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk. Men så är det säkert inte. Nu ska jag gå och leta efter kissemissen min, (som är en utekett) vi släpper ut henne på gården ibland men hon ville inte komma tillbaks i gårkväll och hon kom inte fram i morse.

Hejdå så länge


Kommentarer
Postat av: Lisa

kikar in här :D

allt bra ?

2009-09-23 @ 16:51:06
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0