19:05

Jag har precis läst klart "Sukari min vän" och har torkat tårarna (den var ju så sorglig!) jag har påbörjade också "Genom dina ögon". Pappa är och ger blod och klipper håret och Salsa är på simmning och mamma och Freddi sitter barnvakt (åt vem har jag redan glömt). Så det är bara jag och Gosan hemma. Till middag fick jag gnocci (utalas [njockis]) med tomatsås. Har ni hört den här låten "Jag är en vampyr" av vem-det-nu-var-som-sjöng-den. Den är konstig! jag menar lyssna på texten >foten i huvet, gud vet vad som hade hänt om hunden, hade varigt bunden>
jaja, jag ska gå nu ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska typ läsa Sukari min vän någon gång :P

2009-09-23 @ 20:28:52
URL: http://fliff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0