Allsångs mobilen

Jag tänkte berätta lite mer om hur jag tappade min mobil. Va hade varigt på allsång på skansen och om man vill få bra platser går man det ca en timme innan öppningsdags och sitter där och väntar hela dagen, missförstå mig inte folk tältar för att få bra plattser, vi kom en timme innan öppningsdags och vi kom ändå långt bak i en av köerna.  Sen finns det idioter som tror att det bara är att gå dit typ fem minuter innan och få en plats. Varje fall så är man väldigt trött när man går där ifrån och vi hade en påse med typ skräp som några gamla regnkappor m.m. Pappa undrade iom han kunde slänga den och vi gav honnom ett jakande svar. Där i låg min mobil. Resten av sommaren fick jag gå mobillös =C Nu har jag freddis gammla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0