Mammut finished- Adjö akvarium!

Nu har vi titta klart på filmen "Mammut" den var helt klart sämst, det värsta som hände i filmen var att den Philipinska nannyns son hittades blodig, man fick inte ens veta varför bara att en gubbe hade följt honnom hem. Det näst hemska var att en kílle var otrogen med sin flickvän/fru och att hennes patient dog under en operation (hon var kirurg). Ingenting att göra en film av tycker jag. Juste Greta en till mal har dött, asså jag ger upp, jag får slänga akvariet imorn jag orkar inte med det, det bara krånglar och alla dör (suck). Missförstå mig inte, det är inte jobbigt att mata dem eller att göra rent det, sådana saker man brukar göra med akvarium. Det jobbiga är att hela tiden upptäcka ett lik i sitt rum eller att sucka över att det inte spelar någon roll hur mycket man än gör rent det för att det bara blir smutsigt igen efter en timme. Jag har ju iallafall Gosis som alltid kommer att vara mitt favorit husdjur .
♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Amina

men det där hände oxå med vårt akvarium! o det visade sigg at vi hade för mkt nått ämne som dödade fiskara! Och gör int rent så ofta typ varannan 2 veckor.... man tar bort dom bra bakkterierna om man ren gör för mkt har jag lärt mig ahah =P



P.s lesen att jag skriver så länga kommentarer!

kram

2009-10-17 @ 22:04:54
URL: http://aminabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0