En tyst minut...

Något tråkit har hänt, Vincent och Viktor har dött. Det gick till typ som på "Hitta Nemo" när Nemo skulle in i pumpen och lägga i en sten där för att den skulle sluta rena. Nemo blev räddad när de hissade in ett sjögräs han kunde hålla i och de kunde dra ut dem, men Viktor och Vincent fick inte tag i något sjögräs utan blev strimlade till döds,jag hittade resterna och inälvor i röret till pumpen. De blev jätte rädda när jag släppte i Bob och Beatrice för de var så stora och simmade in i pumpen. Ååh nej, nu rinner tillochmed några tårar nedför min kind. Vi får hoppas på att de fick en snabb död. Viktor och Vincet var min lillasysters fiskar fast de bodde i mitt akvarium. Håller en tyst minut nu för att åminnas deras död, var med om du vill.


Kommentarer
Postat av: Frida

Oj!! Jag ryser!

2009-10-02 @ 22:08:15
URL: http://fliff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0