Björn gustavsson till pizzan



Vi tittade på den här till pizzan efter vi hade sätt "Björn Gustafsson - ett livs verk" Så kul (men jag har ju lite odd humor)! här är några av kommentarerna på youtube:

Man he must be real famous, thats a big birthday party!!!!!

And he cant dance, look at the guy that jump after him when he walks in, you swedish guys are crazy :P you need to see the world

swedish guys cant do beatbox! I cant see why al the peaple like it... crazy

oj "sniff" oj vänta det luktar, luktar musslor, Smells little mushroom. HAHAHAHAHA FYFAN VAD BRA! xDDDD

omfg jag håller fan på att kissa på mig. så jävla bra han e!

omfg han hade rätt:p klart dessa klippen skulle hamna på youtube:p han är så jävla grym*asg*!!!

He's the greatest of the greatest! :D I LOOOVE BJÖRN <3333
Fan vad kul det här är ! Folk går på det också!Dom måste tro att vi är dumma i huvet xD
I'm going to buy Björns latest cd!!<33

(okej jag igen) sen fans det några med engelsk överättning men som hade sagt biten när han "avslöjar sig" helt fel(med mening) så det verkar helt seriöst! Ajuste de hade lagt banan på min pizza istället för bacon igen, jag gick tillbaks med pizzan och det visade sig att vi hade den gamla menyn så jag fick en ny pizza och en ny meny.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar honom. Han är helt okej. Men jag älskar Robert Gustavsson. Han är shitrolig och varit mer i komedibranchen längre

2009-10-23 @ 21:09:04
URL: http://fliff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0