Bubblan = en maskerad

Vi spelade nyss bubblan med ett nytt sorts vattenstraff. Man hade typ varsin kanna med 1 liter vatten och ett litet glas. Om man vann en omgång fick man dricka ett glas med vatten men den som förlorade fick inte dricka nått Den som först hade tömt sin kanna vann (Jag kom tvåa). Sedan gick vi och letade ut lite maskeradkläder till haloween på lördag för vi ska ha en liten fest hemma. Ett tag funderade jag att vara mig själv (ni vet ju själva hur mycket jag skrämmer er, moahahahahaaa!) men jag hoppas kunna gå som hulahulatjej (för vi hade inte mycket annat hemma, det var det eller en tomte med blod i mungipan) det läskiga is saken får väll vara klimatförendringarna eller nått (långsökt, jag vet). Annars har jag inte gjort mycket idag. (Freddi ska gå som pumpa föressten *fniss, om jag kommer ihåg ska jag ta några bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0