Teater + Julgran + Smoothie = voffel-hår

Idag var jag på en teater som mina kompisar spelade i. Sedan kom jag hem Mammso och Pappso hede köpt en julgran! <3  Sedan klädde vi den med temat lila och silver, förra året och året före och året innan det hade vi guld så när de föreslog en till guldgran fick jag typ damp så vi gick ner och köpte lite fler lila å silvriga kulor på åhlens åxå. Jag ska fixa bilder jag lovar.Jag hittade en gammal julskiva som jag, Salsa och de andra i skolkören gjorde när jag gick i 4:an som vi spelade typ hela dan.
 När vi hade klätt granen gick jag omkring i huset och lekte mästerfotograf vilket ledde till massor av onödiga foton och Gosi som fotomodel.
 Pappa gjorde mummsiga smoothis♥ vilka jag förresten lyckedes spilla ut i vår vita soffa men schhh! mamma har ine märkt nått än.
 Salsa vofflade sitt hår och då ville freddi åxå ha vofflat hår (såklart, salsa e typ hennes idol) vilket betyder att jag åxå skulle ha det, har dem det har jag det, det är poängen med en trio. Det är lite som den sommaren vi alla hade happy faces på våra halsar, vi kallade de släktmärken ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0