Julhandel

Förut idag var vi och julhandlade. Vi träffade Johanna. Trevligt, trevligt! Vi hann inte snacka så mycket men ändå. Okej så:
 
• Mamma - avklarad - Bok, "Konsten att läsa tankar , hur man förstår och påverkar människor utan att de märker något (något jag vill läsa efter henne ;) )
 
 • Pappa - ej avklarad - Cyckel pump till en som kallad "Trek" (smalare än vanliga cyckelpumpar)
 
 • Fredrika - ej avklarad - Vet inte vad hon ska få, några bra förslag?
 
 • Alexandra - ej avklarad - Ugly betty dvdbox 2:an till sin födelsedag (17 dec) 3:an till julafton (hon har redan 1:an)
 
 • Morfar & Gunbritt - avklarad - Digital Fotoram + mini USB (stora dticker utanför vilket är bad)
 
 • Mormor & Göran - ej avklarad - Vet inte 

 • Opa (farfar på tyska) & Oma (farmor på tyska) - ej avklarad - De kommer inte så de får ingen

 • Farmor & Hans - ej avklarad - Såg en kul rosformad/stjärnformad sockerkakeform, men den var dyr...

 • Faster Annette - ej avklarad - Vet inte om hon kommer
 
 • Moster Mia - ej avklarad - Hallå hon e i Thailand så hon får ingen

 • Annika & Freja - ej avklarad - De kommer inte heller

Japp de är dem som jag brukar ge till, massor på pappas sida har en julafton hemma hos kyllan & lasse men de bor så långt bort så vi har en egen istället. Ja nu vet ni mycket om min släkt åxå alla mina far/morföräldrar e skillda och har gift om sig = Dubbelt så mycket julklappar!!! De skillde sig och gifte om sig för så länge sedan att de har blivit farfar/farmor/morfar/mormor för mig, jag kallar redan Hans för farfar och Heike för Oma. Jag hoppas att ni kanske fick några tips om vad man kan köpa lr nått. Jag hoppas åxå att ingen av dem läser min blogg! (Okej salsa gör inget för jag har redan sagt vad hon kommer få i julklapp och födelsedagspressent) Jag har aldrig berättat för någon av dem att jag har en blogg för det känns lite som att de inkräktar på mitt privat liv om de gör det eller nått "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0