Julafton!!!

Jag hade en jätte bra julafton. Först skulle vi bara ha 4 gäster :( jag tycker om stora jular så det va inte så poppis. Men sedan pratade mamma och pappa med sina bästa kompisar - familjen Hansson. De håller på att renovera sitt hus så de har inget kök och skulle få fira sin jul i källaren utan julmat!! det går INTE för sig så vi bjöd hem dem till oss :) Så våran familj -5   farmor å farfar -2    mormor å Göran -2    Börje å Carola med sina två barn Maximilian å Sofie (Julia firar jul med sin mamma så hon kom inte) och deras mammor Helga och Inga-Lill -6 Det blir 15 pers (plus tomten -16 men han var bara där i några minuter). Jag åt masssor av knäck och massor av mormors hemgjorda köttbullar. Nu till den viktiga delen JULKLAPPARNA!

Av Farmor och farfar och Morfar och Gunsan fick jag Ett par nya Skidor!!! De är de bästa som finns!

Av Petra, Mattias och Bossen fick jag ett H&M pressentkort

Av The Hansson Family fick jag Biokort

Av Mormor å Göran fick jag en Mini DVD

Av Alexandra fick jag böckerna Törst och Frusetblod, de är de första två i serien Vampire academy

Av Fredrika fick jag The sims 3 Dendär Jorden runt editionen

Av Mamma och Pappa fick jag en ny mobil! ♥ En satio! Den har 12,1 megapixlar o.0  Thats a lot!

Av Faster Anette fick jag Nagellack

Salsa var lite orolig för hon fick massa dubletter. Mormor å Görans hundar Candy och Tindra var där åxå... De skrämde slag på Gosis. Foton kommer imorn eller senare idag . 

God jul!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0