FAIL!

Dagen har varit rätt misslyckad :S Jag började bli lite sjuk i fredags, det är bättre nu iaf men jag e inte helt återställd. Jag gick och köpte godis ♥  Sen skulle jag köpa julklappar. Jag köpte en... Japp sämst. Det är en dag imorn åxå då måste köpa till alla fast farmor skulle komma eventuellt... Pressad macka till frukost, nudelsoppa till lunch och pizza till middag tillsammans med en massa godis. Shiit! im onyttig! känns mycket värre att se det såhär svart på vitt. Kanske jag bör gå och springa en runda -ha! inte en chans. Jag får ta igen det på att annat sätt bara ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men vi ska ju till Kista i veckan?

2009-12-12 @ 21:58:58
URL: http://lovaisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0