Syrrans klassfest

Jag gick altså till freddis klassfest. Jag vann ingenting fast jag var men i flera tävlingar, (3 fel på frågesporten). De hade en konstig teater men typ alla i hennes klass e ju konstiga sååå... Det kostade 10 spänn för att gå in i ett rum å titta på en film som heter "ailiens III" , vi kom in utan att behöva betala, det var bara killar där inne och när tjejerna kanckade på sa de att de inte fick komma in för att filmen var från 18, som om de var mycket äldre! De var typ livrädda hela tiden (haha!) En sa typ "ååh, där hörde man ett ben gå sönder!" 1. Det var inget ben det var ju inte på riktit häller! 2. Jag skulle häldre vilja SE när de sprättar upp mäniskorna (om filmen ska föreställa blodig altså) än HÖRA fejkade ljud... Det var trist men andra ord. Juste, kanske inte skrivit/sagt det än men festen hölls på deras gammla fritis "Delfinen" som ligger på vår gård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0