Halloweenbilder:

Här är halloweenbilderna jag lovade er:



Här är jag som svart katt (hade tråkit så jag fixade ögonen) Jag har en svans men den syns ju inte för den e vänd mot väggen

Här är Salsa som troll (fixade lite med ögonen på denna oxå) :

Här är freddi som pumpa:



Här är mamma som djävul:

Här är pappa som Uncle Fester:



Här är några bilder på Uncle Fester (för er som inte vet är Uncle Fester en karaktär i tv-serien "Familjen Addams") :


Rätt likt va? ok, det var vår familj, här är familjen Hansson / Rabe = våra gäster:

Här är Börje som vampyr, han är ingen linslus detta är enda bilden vi har på honnom (senare lade han dit blog i mungipan):
  

Här är Carola som djävul:



Här är Julia som skelett tillsamman med trollet Salsa:

Här är Sofie som pumpahäxa:

och här är Maximilian som Batman:¨



Övriga bilder:

här sprayar vi Salsas hår grönt:





Här torkar pappa/uncle Fester bort efter att han har lagat mat:



Me + Salsa:



Okej, må så vara att Börje inte är en linslus men det är jag! (ialla fall var jag det den dagen) :





(jag tog bara med de bra bilderna såklart! och utelämnade de andra på mig :S ) Här är några bilder på dukningen:





Det här är kött med det ser ut som en stor b******v Den var god iaf! 



Vi avslutar bilderna med en fin bild på Fredrika:





Ja det var väll alla bilder men så här var det. Julia var lite småsur i början för hon ville vara batman men Maxi var ju det så det gick inte. Familjen Hansson / Rabe tog med sig en pumpasoppa vi åt till förrätt, annar svar allt kul. Det var inte så mycket mer en så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0